viernes, 18 de noviembre de 2016

Bondiiaaaa!!

AVUI TENIM ASSAAAAAAAAIG😃😃😃


No sabeu les ganes que tinc de fer castells avui! Hem d'assajar els castells que portarem diumenge..

Avui potser tornarà a venir una amiga meva a assaig que fa temps que no ve i estic molt contenta la veritat, dimecres us diré si al final ha vingut o no..  Vull que vingui perquè a la colla som poquets i necessitem la màxima assistència per la propera diada.
Només ens queden dos diades per acabar la temporada aquest diumenge que anem a Castellar i una altra a Porqueres( ja us posaré més informació sobre les diades)

No sé quins castells portarem a Castellar però suposo que seràn els mateixos de sempre i potser alguna novetat en un parell d'ells.

Hem aconseguit que es quedi un amic nostre i JA TÉ CAMISA VERD POMA!
La meva parella i jo estem molt contents que es quedi a la colla ja que és una persona molt important pels dos i espero que no marxi mai. La putada és que ell és molt alt i no el podem pujar perquè tan terços com segons som baixets i per mides no quadra..Però ja sap pujar, que per mi ha sigut el més difícil d'aconseguir( que consti que encara em costa pujar una mica): .. )

 Ja us ensenyaré fotos de la nostra diada!

Fiins aviaaaaaaaaaaaaat❤❤❤

No hay comentarios:

Publicar un comentario